Waarom is het zo belangrijk om uw onderscheidend vermogen te bepalen?

Bij Het Nieuwe Winkelen proberen wij u uit te dagen om vanuit de klant te denken en uw communicatie aan uw klant aan te passen. Van vissen naar jagen, u moet gericht uw klant aanspreken. Om uw klant zo goed mogelijk te bedienen zult u eerst moeten weten wat uw klant wil en wat hij belangrijk vindt:

  • Als u weet dat uw klant het enorm waardeert dat er een gratis leenauto beschikbaar is tijdens een grote beurt of reparatie, dan weet u dat u hier de aandacht op moet vestigen in de communicatie met uw klant.
  • Als u weet dat uw gasten het prettig vinden dat hun kinderen welkom zijn in uw restaurant, en dat er een fijne speelhoek is, dan is dat een boodschap die u in moet verkondigen.

U benadrukt de unieke punten, die uw klant in uw bedrijf waardeert, en versterkt daarmee uw concurrentiepositie.

Wilt u extra uitleg over de term ‘Onderscheidend vermogen’? Klik dan hier.

123